آشنایی با آنتونی رابینز

موج مثبت
فقط در آرامش و صلح می توانید حقیقت را دریابید
آشنایی با آنتونی رابینز
ن : سارا حسین پور ت : ز : | +

آنتونی رابینز  در سال ۱۹۶۱ در خانواده ای فقیر به دنیا آمد . پس از گرفتن دیپلم متوسطه به کارهای گوناگون شبیه ظرف شویی ، کارگری و مستخدمی رو آورد .
خانواده ای از هم گسیخته داشت . مادر و پدرش از هم جدا شدند ، او در سن ۲۲ سالگی یک آپارتمان چهل متری در محله ای فقیرنشین اجاره کرد و زندگی مجردی فقیرانه ای داشت . به گفته خودش ناچار بود ظرف های غذای خود را در وان حمام بشوید . گذشته از فقر مالی ، بر اثر پرخوری و خوردن غذاهای چرب و مانده رستورانها چاق شد و وزنش به ۱۲۰ کیلو رسید . وی در حین چاقی ، تنبلی و فقر ، آرزوهای جاه طلبانه ای داشت و در عالم خیال خود قصر زیبایی را کنار جنگلی بزرگ تصور می کرد ، او سرانجام تصمیم گرفت برای رسیدن به آرزوهایش کمر همت بندد و با چاقیش مبارزه کند. به همین خاطر برای رسیدن به این هدف به مطالعه چند کتاب پرداخت ، اما مطالب کتاب ها ضد و نقیض بود و خودش به این نتیجه رسید که با فکر سالم می توان بدنی سالم داشت . او توانست ۱۵ کیلوگرم در مدت دو ماه کم کند . با این حال که قد بلند بود ، می خواست تناسب اندام داشته باشد . او معتقد بود برای نظم بخشیدن به تفکرات باید به حفظ تناسب اندام اقدام کند . او به کلاس های روانشناسی رفت و با این علم آشنا شد .
در سال ۱۹۸۴ شیوه های تازه روانشناسی را برای تعدادی از قهرمانان ورزشی مورد آزمایش قرار داد و دستمزدی دریافت کرد و به وضعیت زندگی فقیرانه اش سر و سامانی داد . او علاقه خود را در زندگی پیدا کرده بود . از این رو وارد رشته روانشناسی شد و سمینارها و سخنرانی های متعددی را در شهرهای مختلف برگزار کرد .
او با شیوه های روان درمانی خاص خود به برطرف کردن مشکلات مردم از قبیل ترس ، افسردگی ، یأس و ناامیدی پرداخت.

آنتونی رابینز در سال ۱۹۸۶ در حالی که ۲۵ سال بیشتر نداشت ، حاصل اندیشه ها و تجربه های عملی خود را در کتابی با نام « بسوی کامیابی » به رشته تحریر درآورد و در آن رازهای موفقیت خود و بسیاری از افراد موفق را آشکار ساخت . این کتاب در سال ۱۹۸۷ عنوان پر فروش ترین کتاب سال جهان را به خود اختصاص داد .
رابینز برای بهبودی عملکرد کارکنان ادارات ، نکات روانشناسی مفیدی را بیان کرد و مشاوره افراد بزرگ دنیا را در دنیای علم عهده دار شد . رابینز علاقه زیادی به کمک افراد دارد . او می خواهد جهان را برای زیستن بهتر سازد . او سال هاست که بدون چشم داشتی ، نیرو و منابع خود را در اختیار نیازمندان گذاشته است . او در سال ۱۹۹۱ بنیادی غیرانتفاعی تاسیس کرد که هدفش کمک به کودکان عقب مانده و افراد بی خانمان ، سالمندان و زندانیان است .
رابینز اکنون با همسر و فرزنداش در « دلمای » کالیفرنیا در همان قصری که در رویاهایش می پروراند زندگی می کند ، اما از کمک کردن به دیگران دریغ ندارد و چندین بنیاد خیریه و موسسه مشاوره رایگان تاسیس کرده است.

  منبع : www.amoozeshenovin.ir


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: آنتونی رابینز,
.:: ::.


Powered By LOXBLOG.COM Copyright © by mojemosbat
This Template By Theme-Designer.Com